Woordje van de voorzitter

8 april 2020 13:00

A Totté

Beste voetbalvrienden,
Het zijn bizarre tijden….
Onlangs heeft de KNVB beslist dat alle amateur voetbalcompetities dit seizoen niet meer hervat worden. Als bestuur betreuren we dit besluit maar hebben er wel alle begrip voor. Als we dagelijks zien welke gevolgen het corona virus heeft in ons land dan kunnen we niet anders dan dit besluit respecteren. Al onze vrijwilligers en onze leden, jong en oud, kunnen dit seizoen niet meer genieten van onze prachtige sport. Maar er gaat niets boven gezondheid, dus er is geen keuze. Geen eindstanden dus dit seizoen. Geen kampioenen, promovendi en degradanten. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel zullen we maar zeggen.
We zijn een unieke vereniging die nu weer al een geruime tijd stil ligt. Dat is moeilijk voor iedereen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de inspanningen in dit seizoen. We gaan ons nu richten op het volgende seizoen. Want we moeten er toch van uit gaan dat we na de zomermaanden met z’n allen weer flink aan de bak moeten. Ik ga er van uit dat we de motivatie weer kunnen vinden om onze trainingen en wedstrijden te gaan volgen en bekijken.
Via de trainers, begeleiders zullen jullie ongetwijfeld op de hoogte worden gebracht van datgene er volgend seizoen weer staat te gebeuren. Aan onze leiders en trainers vraag ik om in goed overleg tot die indelingen en samenstelling van de elftallen te komen. Binnen enkele weken zullen we al starten met de aanpak van onze velden. Ik wil jullie vragen niet meer op de velden te gaan.
Hebben jullie vragen dan kunnen jullie terecht bij de bestuursleden en de leden van de jeugdcommissie. Schroom niet, we zullen ze allemaal proberen te beantwoorden.
Houd afstand, blijf gezond en let een beetje op elkaar.
Namens het bestuur een sportieve groet en tot snel.
Adri Totté Voorzitter.

Bron: VV STEEN