Bericht van de voorzitter

11 april 2021 20:45

A. Totté

Beste voetbalvrienden,
Het is weer al een poosje geleden dat we als bestuur iets van ons hebben laten horen. Er is ook eigenlijk niet zoveel te melden. Sinds het laatste bericht zitten we in ons mooie landje nog steeds op slot en kunnen we buitenom de trainingen niet veel activiteiten organiseren en inplannen. Tot 12 mei zijn er nog steeds maatregelen van kracht die ook wij moeten volgen.
En natuurlijk is er spraken van corona moeheid. We snakken naar competitie spanning en willen onze sociale contacten weer zo snel mogelijk oppakken. Ondanks dat er licht is in de tunnel zullen we echter nog even geduld moeten hebben. Om de motivatie vast te houden is niet altijd eenvoudig. Wij allen worstelen daar mee maar we hebben zicht op het einde van de malaise. We gaan er van uit dat we in september toch weer een competitiestart kunnen meemaken. Dus, probeer positief te blijven hoe moeilijk dit ook af en toe is.
Gelukkig zijn onze vrijwilligers nog steeds actief om onze accommodatie netjes te houden. Ook natuurlijk de trainers en (bege)leiders, zowel bij de senioren als de jeugd, zijn nog steeds bezig om de conditie van onze leden optimaal te houden. Dank daarvoor. Wat zouden we op ’t STEEN zijn zonder jullie?
Als met al is en blijft het een moeilijke tijd maar we moeten ons vasthouden aan de nabije toekomst. Of het ooit helemaal weer wordt als voor de corona crisis is de vraag, dat moeten we afwachten maar we zullen ongetwijfeld weer gaan voetballen in competitieverband. Daarom is en blijft het belangrijk bezig te blijven tijdens trainingen. Zodra het kan start van uit de KNVB alsnog de strijd om de regio cup. Er is al gestart met de invulling van de poules en een speeldagenkalender. Zodra de maatregelen het toelaten wordt gestart met de daadwerkelijke organisatie van de Regio cup. De poule-indelingen zijn al bekend (zie Sportlink en Voetbal.nl).
Laten we hopen dat we snel van start kunnen gaan.
Hou de moed er in!
Groet