zomer abonnement Smash

21 mei 2021 8:00

SPP

Beste leden van VV STEEN,

Tennisvereniging Smash heeft ook deze zomer een bijzondere aanbieding, die speciaal op jullie (voetbal)lijf is geschreven.

Voor slechts 50 euro ben je van juni t/m augustus volwaardig lid van TC Smash. Jeugd tot 18 jaar betaalt zelfs maar 30 euro. Voor dit bedrag kun je op onze vereniging tennissen wanneer je wilt en deelnemen aan activiteiten. Daarnaast mag je het hele jaar meedoen aan KNLTB toernooien, op onze vereniging maar ook daarbuiten. Naast clublid wordt je bij ons namelijk ook automatisch bondslid van de KNLTB. Als er mensen zijn die interesse hebben in tennislessen kan dit ook geregeld worden. Een leuke manier om tijdens de zomerstop met je vrienden of team sportief en gezellig bezig te blijven! Zie ook bijgevoegde flyer.

Interesse? Aanmelden kan eenvoudig via de website www.tcsmash.nl (klik op Lid worden en vervolgens op aanmelden -> online inschrijf formulier) of stuur een mailtje naar [email protected]. Hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Namens TC Smash,