JUVENT

17 maart 11:15  Aandacht voor Pleegzorg in gemeente Hulst: Jouw Huis Een 2e Thuis? Ben jij dat pleeggezin waar Omar na de wedstrijd de overwinning viert? Of ben jij de pleegouder waar Jip haar hart kan luchten? Een fijn thuis is niet voor alle kinderen vanzelfsprekend. Juvent, de Zeeuwse pleegzorgorganisatie, zet zich onder andere in voor deze kinderen die een tweede thuis nodig hebben. Voor in de weekenden bijvoorbeeld, of voor eens per maand. Of gewoon voor zo lang als nodig is. Voor kinderen van 0 tot 23 jaar. VVSteen helpt deze maand aandacht te besteden aan pleegzorg in de gemeente Hulst. En daarmee bij onze zoektocht naar mensen die iets willen betekenen in het leven van een kind, dat door omstandigheden even niet thuis kan wonen. Nieuwsgierig naar het pleegouderschap? Doe de test, kijk voor meer informatie op pleegzorg.nl, vraag hier ons informatiepakket aan of neem deel aan een van de (online) informatiesessies van Juvent. Natuurlijk mag je met vragen contact met ons opnemen en vertellen we je graag meer over pleegzorg. Graag tot ziens!

VV STEEN heeft een nieuwe trainer

8 februari 18:45  VV STEEN heeft in Andy Marin een nieuwe trainer gevonden voor de selectie van volgend seizoen. Andy is momenteel trainer van KVK ROBUR-Moerzeke in zijn vaderland. Hij heeft voor meerdere seizoenen getekend.

Vrijwilliger Koningsdag

23 januari 7:45  We zoeken vrijwilligers om mee te helpen tijdens de Koningsdag op St Jansteen. Meld je aan via [email protected] of via 0612915844

nieuwjaarskaart 2024

24 december 22:45  Namens VV STEEN iedereen een gelukkig en een gezond 2024

Nieuwe polo's voor ons 2e elftal.

6 november 15:15  Er zijn nieuwe polo's aangekocht. Dit is mogelijk gemaakt door sponsoring van JD Services. Hartelijk dank hiervoor. De shirts zijn uitgereikt door Jerry samen met onze voorzitter.

FSH cup 2023

22 oktober 12:00  De FSH cup is weer een groot succes geworden. In de ochtend hadden we de JO7 t/m JO10 teams op het sportpark. Zonder regen de het gehele ochtend toernooi af kunnen werken. Na de middag jammer genoeg regen maar dit deed niks af aan het toernooi. Bij de finales JO13 werd het zelfs weer droog. Het Team van De Meeuwen won de finale na penalty's van STEEN JO13. Iedereen die op de één of andere manier hieraan mee heeft geholpen hartelijk dank.

Ga naar archief