Accomodatie

De accommodatie van de voetbalvereniging V.V. STEEN bevindt zich op Sportpark 't Steen, gelegen aan de Badhuisweg te Sint Jansteen. Op dit sportcomplex heeft de vereniging de beschikking over drie speelvelden, waarvan er twee van verlichting zijn voorzien. Ook is er een pupillenveld aanwezig. Sinds 1991 maakt een tribune deel uit van de accommodatie. De tribune staat aan de lange zijde van het hoofdveld. Aan de andere kant bevindt zich de kantine. Deze kantine is in 2003 door een een grote groep vrijwillgers compleet herbouwd. In 2007 is de kleedkameraccommodatie uitgebreid met twee kleedkamers en een toiletgroep.