Aanmelden voor Jeugdprogramma bij VV Steen - Samen Bouwen aan Succes!

30 augustus 2023 16:30

P. de Cock

Beste sportliefhebbers,

We zijn verheugd om de inschrijvingen te openen voor het jeugdprogramma bij VV Steen! Als
bloeiende voetbalvereniging zijn we toegewijd aan de groei van onze jeugdspelers, zowel op het veld als daarbuiten. Wij geloven dat ons succes mede afhankelijk is van de betrokkenheid van ouders, en we verwelkomen u graag om samen met ons een geweldige sportgemeenschap te vormen.

Ons jeugdprogramma biedt jonge talenten vanaf 5 jaar de kans om hun vaardigheden te
ontwikkelen. Maar ons succes gaat verder dan de prestaties op het veld. We koesteren een omgeving waarin onze jeugdspelers niet alleen als atleten groeien, maar ook als verantwoordelijke en betrokken individuen.

Bij VV Steen geloven we in samenwerking en betrokkenheid van ouders bij de vereniging. Daarom
verwachten we van elke ouder die zijn of haar kind aanmeldt, om actief deel te nemen aan de
verenigingsactiviteiten. Hierbij is het verzorgen van trainingen een belangrijk element, maar ook
deelname aan evenementen of andere ondersteunende taken. Uw inzet draagt bij aan het succes
van onze vereniging en het plezier van onze jeugdspelers.

Klaar om deel uit te maken van VV Steen?
Volg de onderstaande stappen om u aan te melden:

1. Bezoek onze website link naar de inschrijving.
  2. Vul het aanmeldingsformulier in voor het jeugdprogramma.
  3. Geef uw interesse aan om als ouder bij te dragen aan de vereniging.
  4. Verzend uw aanmelding en we nemen spoedig contact met u op.
  5. Na 3 gratis proeftrainingen, wordt de inschrijving definitief gemaakt.
Laten we samen bouwen aan een succesvolle en betrokken voetbalgemeenschap bij VV Steen.
We kijken ernaar uit om u en uw kind te verwelkomen!

Met sportieve groet,

Het Team van VV Steen